Najczęściej zadawane pytania

DomArtStyl

Chojęcin-Szum 8H,
63-640 Bralin

(62) 78 104 65
e-mail: biuro@domartstyl.pl

W jakich godzinach można kontaktować się z Państwem?

Pracujemy w dni powszednie w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 11:00.
Kontakt znajduje się na naszej stronie internetowej.

W jaki sposób mogę zamówić meble?

Zamówienie należy złożyć wysyłając wiadomość e-mail, poprzez formularz znajdujący się na stronie internetowej, bądź przez sklep internetowy: www.homeartstyle.pl dedykowany klientom detalicznym. W wysłanej wiadomości należy określić kolor i rodzaj tapicerki, z której ma zostać wykonany mebel, wybarwienie drewna oraz ewentualne dodatki.

Gdzie znajdę dostępne tapicerki, wybarwienia drewna oraz dodatki?

Wszystkie informacje można znaleźć pod linkiem: www.domartstyl.pl/informacje/materialy-i-akcesoria
Istnieje możliwość obejrzenia "na żywo" w siedzibie firmy.

W celu uzyskania pomocy w wyborze prosimy o kontakt.

Czy istnieje możliwość wykonania mebla w tkaninie powierzonej?

Tak, prosimy o kontakt celem ustalenia ilości materiału potrzebnego do wykonania mebla.

Czy kolory widoczne na stronie internetowej odzwierciedlają kolory rzeczywiste?

Kolory przedstawione na zdjęciach i w próbnikach są kolorami poglądowymi i mogą odbiegać od rzeczywistych w zależności od ustawień monitora.

Jakie wymiary mebli?

Wymiary mebli podane są na głównej stronie przy każdym z produktów oraz pod linkiem:Wymiary mebli

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Meble standardowe wykonujemy w ciągu około 21 dni roboczych, meble o wymiarach niestandardowych w ciągu około 28 dni roboczych.

Czy muszę wpłacić zaliczkę do zamówienia?

Wpłata zaliczki jest wymagana przy zamówieniach dużych oraz niestandardowych. Zaliczka wynosi 30% wartości zamówienia.

Czy mogę zmienić coś w swoim zamówieniu?

Istnieje możliwość wprowadzenia zmian w ciągu 24 godzin od momentu jego przyjęcia.

W jaki sposób mogę zapłacić za meble?

Istnieje możliwość zapłaty gotówką przy odbiorze osobistym, za pobraniem bądź przelewem bankowym.

Jak sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić dzięki zakładce na stronie internetowej Śledzenie zamówień Aby tego dokonać należy uprzednio zalogować się używając adresu e-mail podanego przy składaniu zamówienia oraz wygenerować samodzielnie hasło do swojego konta.

Istnieje również możliwość kontaktu z konsultantem u którego zostało złożone zamówienie

Jaki jest koszt dostawy mebli?

Koszt dostawy jest uzależniony od rodzaju i ilości dostarczanych mebli oraz wybranej formy płatności.
Celem wyceny transportu prosimy o kontakt.

Czy istnieje możliwość przetapicerowania mebli zakupionych u Państwa?

Jest taka możliwość. Prosimy o kontakt w celu omówienia szczegółów.

Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionych mebli?

W zawiązku z tym, że wszystkie meble wykonujemy na indywidualne zamówienie, nie ma możliwości ich zwrotu. Zgodnie z art. 38 pkt. 3 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Na wszystkie Państwa pytania odpowiadamy drogą e-mail oraz telefoniczną w godzinach pracy.

  • 1.    W razie wydłużającego się czasu oczekiwania na połączenie prosimy pozostawić dane kontaktotwe w formularzu znajdującym się na stronie internetowej.
  • 2.    Zachęcamy do zapisywania się na nasz Newsletter, w ktorym informujemy naszych klientów o aktualnych nowościach, promocjach i zmianach w regulaminie firmy.